Tros Opgelicht!?

Na de uitzending van Kassa op 11 april 2015 hebben wij direct in de avond van 11 april 2015, ons verweer op het internet gezet. Ook heb ik een woordvoerder aangesteld om de klanten te bellen in de hoop de rust te bewaren. Op het Kassa Forum heerste veel onrust. Er werden allerlei hetzes uitgeroepen om onze bank te informeren, aangifte te doen bij de politie en om Tros Opgelicht te informeren. 
De woordvoerder heeft toen een communicatie email gestuurd naar 154 klanten. De emailadressen van die klanten heeft hij in de cc regel gezet van die email. Die adressen waren voor iedere ontvanger zichtbaar. Het resultaat was dat deze mensen contact met elkaar konden opnemen waardoor een deel van die mensen geen moment onbenut hebben gelaten om ons te beschadigen. Vooral in het forum van Kassa. 
Erg triest is het dat mijn woordvoerder een paar weken na het versturen van de e-mail zichzelf op een afschuwelijke manier van het leven heeft beroofd. Ik vond dat verschrikkelijk en heb dat gedeeld met een aantal klanten. In de uitzending van Tros Opgelicht op 20 oktober 2015, wordt me dan ook verweten dat ik suïcide als excuus gebruikte. Hoe durven ze! Ik zeg natuurlijk niet dat zijn suïcide te maken had met het versturen van de e-mail. De werkelijke reden zullen we nooit weten. 
De verstuurde e-mail is door een van de kwaadwillenden doorgestuurd naar Tros Opgelicht en die zagen hun kans schoon. Naar alle e-mail adressen in de e-mail heeft de Tros onderstaande e-mail gestuurd:

Eerst werden onze klanten geconfronteerd met Kassa en een half jaar later met deze e-mail met het Tros logo erop. Wat kon ik nog zeggen om geloofd te worden? Ook worden de mensen aangeschreven als zijnde gedupeerde. Lijkt dat niet op uitlokking?

In de uitzending kwamen een stuk of 5 mensen aan het woord die mij kwalijk namen dat ik bestellingen aannam terwijl ik wist dat ik geen leverancier had. Bizar dat die mensen zijn voorgelogen door mijn leverancier destijds die zijn eigen straatje schoon wilde vegen. Hij leverde vuile en beschadigde matrassen.

Hieronder plaats ik een paar foto's van de kernen bedoeld voor mijn matrassen zoals die bij hem opgeslagen waren. Ps de foto's heb ik gehaald uit de filmbeelden van Tros Opgelicht!? zelf! U zult begrijpen dat ik naarstig op zoek was naar een andere leverancier:





U ziet hoe het er vuil, beschadigd en onverzorgd bij ligt. Hadden mijn klanten tevreden geweest als ik deze kwaliteit had geleverd? Natuurlijk niet! En daar zat het échte probleem. Ik heb mijn klanten altijd de keuze gegeven om de order tegen terugbetaling te annuleren of om de order te laten staan tot ik betere leveranciers had gevonden. Ik wilde geen slechte kwaliteit leveren.

Vóór 16 maart 2015, de dag dat Kassa mij benaderde zijn er 234 mensen terugbetaald die er voor kozen om niet meer te wachten op hun bestelling. Een keuze die wij aan al onze klanten hebben aanboden. Ná 16 maart 2015, de dag dat Kassa mij benaderde, en voor de uitzending van 11 april 2015 zijn er nog eens 47 mensen terugbetaald. Na 11 april zijn er nog 39 mensen terugbetaald.

Het ging het niet altijd even gemakkelijk maar het lukte. Met de overige klanten had ik een levering akkoord.

Het hele verhaal over de Tros geef ik nog niet compleet prijs omdat er t.z.t. een procedure tegen ze opgestart wordt zodra de rechtszaak tegen Kassa is afgerond.

Wel begon de Tros een tijdje terug met een nieuwe "truc" om ons verder te beschadigen. Daarover heb ik het e.e.a. gepost. Voor die site kunt u hier klikken.